joi, 11 decembrie 2008

Parcare in sectorul 2.....








Ieri am avut o zi de kkt.....total. Ma hotarisem sa iau o pauza ...

In lumina celor petrecute ieri trebuie sa scriu si sa indemn lumea sa ia atitudine.
Iata cum stau treburile:

- parchez masina (nu este cea din imagine) in intersectie la Iancului cu Mihai Bravu, pe marginea scuarului cum stateau nenumarate masini acolo (recunosc parcare neregulamentara dar care nu incomoda traficul si nici intersectia), pentru 20 de minute cit sa imi iau o reteta de la medic din clinica Iancului;
- ies din clinica si mare imi este mirarea cind vad ca nu mai vad masina;
- dau de un echipaj de "lege si ordine" si ma duc la ei si imi spun ca este posibil sa o fi ridicat citez "supercomu, cu rutiera ca e o actiune a lu ontanu cu comunitarii...";
- fac rost de numarul de la supercom si aflu ca trebuie sa platesc 523.60 RON si ca trebuie sa ma duc sa o iau din Afumati, din spate de la "nustiuce" dealer de dacia;
- ajung acolo, o tanti cu chipiu imi face procesul verbal de contraventie, 4 puncte de amenda si 3 de penalizare si apoi ma duc la ghiseul unde trebuie sa platesc taxa de: ridicat, transportat si depozitat!!!
- platesc, iau factura, constat ca pe chitanta erau separat trecute toate cele trei operatiuni si acum vine surpriza: ma duc la mansina si vad ca peste tot pe toate partiel pe unde trecusera cu bretelele de ridicare vopseaua era zgiriata, bandourile erau zgiriate, o aripa era zgiriata si toate acestea in coonditiile in care masina fusese scoasa de la vopsitorie acum o saptamina!
- ma duc la domnu' cu pozele care imi arata niste poze din care reiese ca nu era zgiriata inainte de ridicare, ma duc la domnu' director care zice ca nu se poate ca masina mea a fost ridicata cu dispozitiv special nu cu bretele. Vede masina, o cheama pe o tanti cu o cirpa da cu apa si surpriza zgirieturile nu ies....Imi zice ca imi poate da banii inapoi, cei 523,6 lei, si sa ii fac o cererere.
- fac cererea, imi da banii si imi spune: "ghinioonul tau a fost ca ai avut masina proaspat vopsita"!!! ATENTIE CETATENI: eu sint de vina ca am avut masina proaspat vopsita, nu ei ca le transporta ca naiba....am sa pun si o poza cu un biet matiz (nu imi apartine) pe care il zgiltinau cu bretelele alea murdare, unsuroase si toate cele.

Fratilor faceti cumva si cind va duceti acolo uitati-va de 2 ori la masina inainte de a o ridica ca puteti avea surprize mari. Si in plus puneti-ii sa plateasca fiecare zgirietura pentru ca merita acest lucru. In plus, asiguratorul meu mi-a spus ca daca ma pun cu ontanu nu fac nimic si ca supercomu' e mina in mina cu el si ca nu are sens sa ma bat cu securistii....ceea ce e real...foarte real.

Unii au facut o petitie online care se afla aici si care probabil nu va avea mare succes dar...cine stie.

Luati atitudine fratilor, nu lasati sa va calce in picioare niste spagari si niste mafioti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend