duminică, 18 ianuarie 2009

Un altfel de 23 august...

Ma uit la televizor si nu imi pot dezlipi ochii de ceea ce vad... un altfel de 23 august. Nu stiu daca va duceti aminte sau daca ati trait acele momente vreodata (sincer imi doresc pentru voi sa nu le fi trait) cind se faceau manifestari uriase cu moblizari umane impresionante, cu spectacole coregrafice fantastice cu ocazia zilei eliberarii de sub jugul fascist...

Nu vreau sa va intristez. Nu vreau sa va stric ziua. Nu vreau sa va stric luna sau anul, dar ceea ce am vazut acum citeva minute la TV mi se pare izbitor de asemanator cu ceea ce am trait (in mod constient) de la 8 pina la 18 ani, an de an pe 23 august.

Am urmarit un spectacol care mi s-a parut demn de regia pe care am trat-o vreme de mai bine de 10 ani in "epoca de aur". Este drept ca atunci si acolo oamenii veneau obligati in timp ce la showul urmarit de mine mai deveme este evident ca oamenii au venit de bunavoie.

Una peste alta ma asteptam ca investirea lui Number One of The World sa semene cit mai putin cu spectacolele traite de mine in epoca marilor realizari si in epoca crearii omului de tip nou....Nu a fost asa...

La ce ne mai putem astepta acum? Ce ne mai poate rezerva viitorul? Poate un Thanks Giving Day care sa semene cu 1 Mai-ul de pe vremea Prearepedeimpuscatului???

Sper sa nu! Este oare speranta cea care moare ultima?

Sincer, ma asteptam ca noul numarul unu sa fie altfel chiar prin prisma faptului ca este primul "numar unu" altfel! Mi s-a parut la el ca vad un fel de altfel de atitudine...sper sa nu ma fi inselat! Si mai sper un lucru: sa nu sfirseasca precum JFK dar nu in limuzina ci in McD....caci am auzit ca ii place sa se dea prin fast fooduri! In rest....change can happen!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend