marți, 26 octombrie 2010

Imi bag picioarele..

Da, imi bag picioarele in grevele si protestele lor. Nu am nimic cu cineva anume dar nesimtirea este cea care ma deranjeaza foarte rau si de aceea simt nevoia sa imi bag picioarele in toate aceste manifustatii manipulite de niste activisti securisti si comunisti...

Pai cum sa nu imi bag picioarele cind zilele trecute eu am dat la buget, respectiv si bugetarilor, nici mai mult nici mai putin de o suma cu 5 cifre iar bugetul, respectiv bugetarii nu imi dau mie decit cu tifla. Da cu tifla, incepind chiar cu banca lor, de la trezorerie, unde au program de la 8.30 la 13.00 si unde mi se spune in scirba ca asta e programul si cu asta basta. Pai care ar trebui sa fie programul meu de dat bani la stat? Raspunsul e simplu: nici unul!

De miine voi incerca sa conving cit mai multi oameni sa nu mai plateasca statului bani. Voi incerca sa caut cit mai multe portite de a evita sa dau bani statului. Pai eu ma chinui sa fac bani ca sa le dau lor sa creasca burti si cururi sub birouri achizitionate prin "licitatii electronice" si ei ma blocheaza si ma saboteaza sufocind orasul si nelasindu-ma sa fac bani pentru mine si implicit pentru ei! OK. Raspunsul meu va fi urmatorul: de la mine si de unde se poate cit mai putin! Bugetarilor condusi de sindicalisi platiti de politicieni le spun ca refuz sa mai muncesc pentru ei!

De miine voi incuraja pe oricine sa munceasca la negru, sa ia bani fara factura sau chitanta, sa faca cit mai multa evaziune, sa platesca meseriasii din mina nu cu contracte si sa alimenteze cit mai bine economiile paralele sau subterane. Da sint de acord cu spaga data la medic pentru un serviciu bun si pe care vreau sa il platesc caci oricum banii pe care ii dau in sistem nu ajung acolo ci ajung la stimuielentele din minsterele oricarui partid de guvernare ar fi!!!

De ce sa dau TVA, CASS, BASS, SOMAJ, SANATATE, TVR, RADIO, PANA MEA IN TAXA LOR cind ei nu imi dau nimic inapoi? Ba, mint, imi dau: chitante, scrisori, strazi blocate, spitale murdare si greve de kkt. Si mai vor si marire de salariu... cind mie mi-au scazut veniturile cu 40% nu cu 25% si nici nu am spor de zimbet sau de limbi pe fesele sefului....si daca eu fac greva tot in buzunarul meu fac gaura! Si ce, cind erau salariile mai mari cu 25% si aveau sporuri de "nustiuceinventie" nu luau spagi? Pe dracu! Si chiar daca le maresc salariile cu 250% tot o sa ceara spaga sa iti dea un aviz sau o adeverinta la timp!

Eu trebuie, ba NU trebuie, sa semnez o hirtie la gradinita copilului ca sint de acord cu greva si ca nu imi duc copilul la gradinita! Nu sint de acord cu greva si vreau sa imi duc copilul la gradinita! De ce trebuie sa fiu de acord cu greva si sa semnez pentru asta? De ce trebuie sa am pe cineva care sa aiba grija de copilul meu cind el ar trebui sa fie la gradinita? De ce aceasta manipulare ordinara a nervilor nostrii? Chiar nu se vede unde este manipularea si cine incearca sa o faca cu adevarat?

Cit sa mai tin in spate un aparat de agarici, frustrati, milogi, nepriceputi, limbisti care stau ascunsi in spatele unui sistem prost si tremura de frica competitiei? Cu cit e mai mic sistemul cu atit e mai usor de intretinut si mai usor de controlat. Hai sa angajam un guvern si niste ministrii din Germania pe jumatate din sumele consumate de toti guvernantii si parlamentarii actuali!

Atitudinea mea: imi bag picioarele in protestele lor si voi face totul ca sa diminuez darile mele catre stat! Sa traim fara sa dam bani la stat! Plata directa e cea mai buna! Refuz sa mai muncesc pentru bugetarii condusi de sindicalisti platiti de politicieni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend