duminică, 6 martie 2011

degeaba

Insist sa cred ca nu am trait degeaba pina acum.

Desi daca ar fi dupa una din lecturile din copilarie... multe lucruri nu sint ca la carte:

- de sadit un copac sau pom...nu am facut-o dar am ingrijit citiva si cred ca se pune.
- de facut o casa ...am facut mai multe dar nu ale mele caci pe a mea o am cu credit deci ...nu se pune.
- de facut un copil, aici pot sa bifez si sint cu plus.
- de salvat viata cuiva, am facut-o de citeva ori deci si aici sint pe plus.

Acum stau drept si judec strimb, ce mai am de facut ca sa nu zic ca stau degaba si ca le consum aerul viitorilor locuitori ai planetei:
- sa candidez la primarie si sa fac din Bucuresti un oras asa cum am vazut eu in Germenia;
- se deschid un bar cu 5-6 mese isi 100 de tipuri de bere;
- sa fac un loc de joaca pentru copii unde cei mici sa se joace si cei mari sa uite ca au copii;
- sa fac transportul in comun sa mearga dupa orar fix;
- sa fiu mai tolerant cu cei din jurul meu;
- sa accept ca nimeni nu e perfect, chiar si eu;
....si ar mai fi multe.

Deci am de ce si pentru ce.... sa nu renunt, nu? E un fel de altfel de atitudine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend