joi, 19 iunie 2008

Cu si fara afise

Am citit si am tacut. Mi-a placut si am sa scriu despre. Una peste alta nu mai imi aduc aminte ce mare candidat se lauda ca dupa ce se termina alegerile va trece alaturi de nu stiu ce companie de curatenie la stergerea unrmelor campaniei de pe pereti, stilpi, etc. Probabil ca acum campania continua....Afisele zac insingerate de scuipati si tot felul de lozinci scrise acolo cu pixul de vre-un liceean fugit mai devreme de la ora da limba romana...si asteapta sa fie curatate.

Una peste alta unii candidati fac tam-tam ca au iesit alesi si vezi doamne sint ei cei politicosi. Interesant subiectul despre Piedone şi bannerele si interesanta concluzia. Pai ce, daca iti iei cetatenia Argesului in doua zile, permisul de conducere pentru 800 de categorii in aceeasi zi si apoi mai cistigi si o primarie nu inseamna ca esti MARE?

Ii astept in continuare pe toti cei care au pus afise sa vina sa stringa afisele, e o chestiune de atitudine. Ar trebui sa existe obligativitatea unui buget post campanie astfel incit dupa ce aceasta se termina sa se faca si curat. Cu ce sint eu vinovat si de ce trebuie sa vad eu un candidat care imi zimbeste inca de pe un stilp si imi spune ca va face curat? Bine ca nu l-am votat...a mintit, se vede! Toti candidatii ar trebui sa faca o curatenie obligatorie inainte de 4 ani de nefacut nimic. Pina la urmatoarea campanie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend