joi, 16 octombrie 2008

Eu nu am pierdut nimic...

Vad lumea agitata si disperata: ai vazut ce s-a intimplat in SUA? stii ca a cazut bursa de la Londra? ce ne facem? unde ne tinem economiile? sa imi scot banii de la banca? etc, etc, etc...

Insa, eu imi dau seama ca eu nu am pierdut nimic. Daca eram Maistiueucine care aveam 1 milion de EUR in actiuni si dupa caderea buresei ramineam cu 300 EUR probabil ca eram acum in pragul sinuciderii si crizele de nervi ar fi fost un mod de viata de acum inainte.

Sint fericit ca nu am ce pierde. Pe mine criza nu m-a afectat. Ba chiar imi place: au scazut preturile la apartamente si i-a mai linistit un pic pe speculanti. Sa ramina ei cu apartamentele lor de 4000 EUR/mp si sa stea in ele pina la adinci batrineti. Mai mult, erau "afaceristi" care cumparau aprtamente ieftinele, le spoiau si le "imbunatateau" cu 2000 EUR cheltuiala si apoi le vindeau cu 30% mai scump ca de, era cerere. Acum aia stau si pling ca nu le mai cumpara nimeni spoiala ieftina si chitchoasa si ca lucrurile nu vor mai fi asa de roz. Pai bai oameni buni: un apartament de 3 camere in Bucuresti, in Tineretului, era cit o casa in Elvetia!

Acum e liniste in piata. Azi bursa din SUA a inchis cu aproximativ -40%. Mi-as dori sa vad citeva figuri de investitori... O sa cititi la stiri...miine ... cind deja e prea tirziu.

Cumparati acum locuinte ieftine, dar nu va imbulziti ca o sa sara din nou in sus specula! Sau nu mai cumparati nimic ca sa ii faceti sa le tremure un pic poponeata, sa "o" simta aproape fara vaselina, se simta si sa lase preturile acolo unde trebuie: la normal! E o chestiune de atitutine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend