marți, 18 ianuarie 2011

Justificare

Intr-o discutie amicala acum ceva vreme am fost admonestat ca scriu pe acest blog si mi s-a si reprosat un pic asupra faptului ca sint destul de slabut in continut si exprimare.

Cind iti zice unul sa te duci la culcare ca esti beat iti pui o intrebare dar cind iti spun doi...devine un pic jenant si o faci ca sa nu te faci de cacao.

Ei bine a venit si momentul 2 in care un alt cunoscut mi-a facut aceeasi observatie. Mi-am pus de atunci intrebarea daca sa sau daca sa nu mai scriu aici. In discutiile cu mine mi-am analizat atitudinea, mi-am analizat amicul si cunostinta si am ajuns la concluzia ca o sa pentru ca in fond si la urma urmei cui nu ii place nu citeste. Pentru asta exista mouse la fel cum exista si telecomanda pentru televizor. Nu iti place dai click pe close si pleci mai departe.

Cum scopul meu aici nu este de a-mi rotunji veniturile din publicitate (nu ca nu mi-ar placea acest lucru), nici acela de a fi purtatorul de cuvint al "nu-stiu-cui" sau al "nu-stiu-carui" "orice-ar-fi-el", nici acela de a milita pentru sau impotriva unei cauze nebune sau sanatoase ma declar multumit ca pot sa imi expun refularile aici, anxietatile si propriile nemultumiri (mojice dealtfel, scrise fara caractere romanesti si fara ortografia modificata de dupa '89) si ii rog pe cei care nu vor sau nu le place sa o faca: sa nu citeasca!

Inchei cu o chestiune auzita azi la Realitatea, difuzata de ei nu si produsa de ei, cind domnisoara moderator (tipa aceea cu voce agresiva si atitudine de ...) la incheiere a citat un telespectator.

"Se zice ca divinitatea (oricare ar fi fost ea) a impartit darurile catre toate popoarele lumii. Pentru romani a ramas inteligenta, cinstea si politica. Din nefericire si-a dat aseama ca celorlalte popoare le daduse doar doua daruri si romanilor trei, asa ca adecis ca aceste daruri nu vor putea fi folosite de romani decit doua cite doua nicodata toate trei.
De atunci se vede clar ca:
- cine este inteligent si cinstit nu poate fi politician;
- cine este politician si inteligent nu poate fi cinstit;
- cine este cinstit si politician nu poate fi inteligent."

Bravo domnule si indiferent de unde ai avut aceasta insopiratie sa stii ca le-ai nimerit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend