luni, 18 iulie 2011

Cu camasa'n gura lui....

Asta imi aduce aminte de un amic din Emirate cu care de cite ori ma intilneam nu se putea sa nu rid pina cind nu mai aveam respiratie. Avea amicul meu un stil de a povesti lucrurile de ziceai ca este Caragiale al lor.

Vorba asta "cu camasa'n gura lui" ii revine si este o licenta pe care imi place sa o repet de cite ori am ocazia si vine de la o povestire a lui cind s-a intilnit cu coloana oficiala. Nu stiu cine era in acea coloana oficiala, dar amicul meu era in momentul intilnirii cu aceasta extrem de grabit si agitat. Dupa aceea mi-a povestit ceva cam asa: "m-am intilnit cu coloana oficiala a lui "Xsulescu"..... cu camasa'n gura lui ..... si m-a tinut 20 de minute la Romana ca brostu' ...cu camasa'n gura lui.... si dup' aia eu am vrut sa plec mai repede si m-a oprit un bolitai ... cu camasa'n gura lui ... si bina nu i-am dat spaga nu m-a lasat sa bleg ... cu camasa'n gura lui".

Toate au fost bune si frumoase dar nu am inteles de ce fiecare dintre ei era cu camasa'n gura.... si l-am intrebat mirat sa imi explice acest aspect. Tot la fel de mirat mi-a spus: "ce nu intelegi? e simblu: daca ziceam bisam-as in gura lui era brea butin! .. atunci am inteles unde era confuzia.....

Dar azi am dat de un nene care prin modul lui de a conduce - dupa ce mi-a taiat calea in zigzag de vre-o 3 ori in 100 de metri - mi-a adus aminte de aceasta vorba inteleapta si profitind de faptul ca am ajuns la paralel si ca amindoi eram cu geamurile lasate i-am spus linistit si zimbitor: sa fii fericit cu camasa'n gura ta! .... dupa privire nu a inteles dar sigur i-am dat de gindit....asta a fost atitudinea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend