joi, 15 mai 2008

In Romania nu exista...

Zilele trecute vorbeam de vaccinul anticapusa austriaco - elvetiana. Am scris atunci ca ma voi duce sa ma vaccinez la pompos denumitul Centru International de Vaccinare. Am fost. Ieri. Am aflat ca programul de vaccinare este de luni pina vineri intre 8.00 si 12.00. L-am dibuit (pe centru) la intersectia Cobalcescu cu Popa Tatu pe linga Cismigiu. Am luat numarul de telefon al medicului responsabil de pe usa cabinetului (eu am ajuns la ora 12. 45) si am sunat mai pe seara pentru lamuriri. Domnul doctor foarte amabil mi-a raspuns si mi-a dat toate lamuririle necesare.

Pe scurt: in Romania nu exista vaccinul anticapusa (antiencefalita de capusa austro - elevetiana)!

Asa ca nu am ce sa fac decit sa ma duc la Viana fara sa fiu vaccinat si sa ma rog, ca pe tot parcursul calatoriei mele, sa nu intilnesc un astfel de animal feroce de mic si parsiv. Ar mai fi o sansa: daca merg prin Ungaria sa ma vaccinez acolo caci ei au vaccinul (vedeti conotatiile imperialiste ale acestui complot international!). Mai pot face doar vaccinul antirujeolic la noi, gratuit, fara probleme daca ma incadrez in cele 10 - 15 zile dinaintea calatoriei sau daca nu am facut boala in copilarie. Din fericire am facut rujeola (pojar) pe cind aveam 4 anisori si eram in vizita la Moscova (atunci, in 1974, rusii s-au mirat de moarte ca nu eram vaccinat caci la ei, la rusi de unde vine ... fata, se vaccinau copii impotriva acestei boli de circa 10 ani!!!) cu parintii asa ca am scapat de acest vaccin.

Acum inteleg de ce ne merge asa de prost. Putem sa ne vaccinam impotriva tuturor bolilor lumii dar nu ne putem vaccina impotriva unei capuse sau a capuselor! Capusele sint cele care aduc bolile cele mai rele si impotriva acestora nu avem leac. De ce? Probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de interes. Cit din fondurile strinse din banii nostrii ar fi costat ca sa fie adus si la noi vaccinul acesta? De ce mai platesc fondul de sanatate? Cred ca unii dintre noi chiar isi doresc sa convietuiasca cu asemenea creaturi care aduc boli incurabile. E un fel de triere naturala: traieste doar acela care suporta capusele si nu se imbolnaveste.....

Pina una alta ma duc la Viana linistit....nu am incotro ... ei sint mai buni....si au si vaccin...

Sper sa nu fiu nevoit sa am un astfel de simbiot vreodata....nu am atitudinea necesara!

P.S. nu are legatura cu mesajul de mai sus dar este vorba de atitudine asa ca ..... v-as recomanda doua articole interesante pentru mine poate si pentru voi, daca nu ati apucat sa la cititi sau sa le digerati:
Liiceanu: “Câtă vreme mă indignez, sunt viu” (video)
Gabriel Liiceanu: “Din nou despre lichele”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend