miercuri, 28 mai 2008

Restul ... nu exista...

Ma duc la un magazin de calculatoare, firma respectabila se pretinde si cu oarecare intindere nationala, sa cumpar o placa de retea. Pina aici nimic anormal. Ajung la magazin si iata dau de prima surpriza: magazinele acestea sint pentru boieri, adica deschid la 10.00 si inchid la 17.30. Ajuns la fara 10 minute stau si astept. Intre timp ma uit prin vitrine si la trecatori. De jur imprejur citeva banci-boutique cum au aparut ca ciupercile in ultima vreme. Pe la si 5 vine cineva si deschide usa. Cer placa de retea si dau sa platesc. Surpriza: nu avem rest la 100 de lei in conditiile in care placa achizitionata costa 18 lei, va rog sa schimbati dumneavoastra undeva...

Iau boutibancile la picior. Aici, ca sa vezi, clientii care vor sa schimbe lei mari in lei mici nu sint bine primiti: in doua minibanci mi s-a spus ca nu au sa schimbe (!), in alta mi-a spus ca doamna de la casierie e prea ocupata cu clientii proprii (eu nu eram nici macar un potential client, si nici nu voifi vreodata!) iar in ultima dupa ce am stat la coada 20 de minute mi-au schimbat banii asa cum am solicitat.

M-am intors la flacaul de la magazinul de calculatoare (ca sa nu ii zic depozit) si i-am facut plata in hirtii de un leu...s-a uitat destul de ciudat la mine si mi-a dat placa de retea in scirba. Cind i-am cerut factura, surpriza: nu merge conexiunea la serverul central si nu poate sa imi dea, sa vin eu peste citeva zile cind se repara treaba!

Ma intreb:
- ce or face cu incasarile sau ce incasari au, de nu au un minim de marunt in magazin in casa dimineata la deschidere?
- oare atit de batuti in cap sint sefii acestor magazine incit sa nu inteleaga ca a doua oara un client ca mine nu se va mai duce acolo pentru ca a trebuit sa se plimbe prin cartier pentru a face treaba vinzatorului?
- oare minibancile-ghereta au vre-un interes in atragerea clientilor? si daca da, atunci cum de nu au sa schimbe 100 de lei? sa fie asta explicatia vadului comercial in care sint amplasate?

In fine inchei aici. Insa nu m-ar fi mirat ca tinarul din buticul de calculatoare sa imi ofere restul in bomboane, in guma de mestecat sau cine stie, poate in dischete....si ca doamna de la banca nu mi-a dat la schimb ordine de plata sau formulare de credit...restul ...nu mai exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend