luni, 21 iulie 2008

eRDeSh - ii rindul tau

I-a venit rindul.....si lui RDS-ului....
De ce? Iata fapte:
- un buna bucata zi de luna mai, 15 sa zicem;
- eu abonat la internet de cartier la una bucata firma se cartier;
- primesc telefon si sint instiintat ca firma a fost achizitionata de faimosii si stralucitii si ca daca nu ma prezint in ziua respectiva, mi-l taie, pe el - internetul meu, mai bine-zis accesul;
- dau fuga si semnez, ca n-am incotro si vreau sa imi vaz meilurile de acasa si sa fac diverse ghidusii pe netul meu sa nu ma duc la vecini sau internete;
- pui si io o intrebare, doua: cind vine, am IP fix, cum se face schimbarea, etc. Raspunsurile vin in ordine: maxim 30 de zile si vi se da si un mobil(!gratis!), e cu IP fix normal si schimbarea se face usor ca blocul e deja cablat aveti firu' la usa. Zic "merci" si fug acasa.
- vine 20 iunie la o luna si cinci zile: dau telefon la ei si o voce blonda imi spune: cum nu a venit nimeni? nu se poate! intreb de IP fix si imi spune ca nu exista asa ceva, intreb de telefon mobil si imi ride zicind ca e in functie de stoc si imi zice intr-un final ca daca vreau pot sa reziliez contractul...
- vine si 20 iulie, si cum banuiti nu am instalat RDS-ul inca, nu m-a contactat nimeni si nici nu mi s-a intrerupt conexiunea, in plus a venit factura de la firma de cartier pe luna trecuta....
- miine le dau telefon si ii intreb (la misto) daca sint sau nu dispusi sa imi plateasca despagubiri pentru un serviciu nefurnizat...he, he...

Am o intrebare: ce sa aleg domnule ca furnizor de internet? Optiunile ar fi: alta retea de cartier, UPC sau ROMTELECOM...Poate fi un fel de ...din lac in put...daca e sa ma iau dupa diverse pareri ce apar la cautarile afisate de pretenul nostru Google...

Astia sint toti o apa si un pamint...

Ii doare, pe ei, in bashcketi de noi...

Dati si voi o parere...un sfat ... o chestie acolo....

Si daca unul sau altul nu va place sau v-a cauzat ...turnati-ii fratilor, luati atitudine ca numai asa ii putem face sa le pese despre noi si parerile noastre. Puneti afise publicitare in statiile de tramvai, metou, autobuz sau avion! Huoooo....! Bai, pe voi nu va loveste legea concurentei sau fulgeru' ...??? Bai astia, bai!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend