marți, 29 iulie 2008

Rutierii in actiune...

Ieri pe la Gara de Nord vad un logan rosu cu numarul de inmatriculare BxxAIJ care claxona de zor pe linga un alt autoturism. Nu mi s-ar fi parut nimic suspect daca nu stiam ca numarul respectiv de masina apartine Rutierilor de la sectorul 6 si ca acea masina deobicei sta cu radarul pe Splaiul Independentei in zona Gradinii Botanice. Vazind ca insista cu claxonatul am observat ca nici unul din cei doi nu avea CASHCHETA alba pe scufie si ca mai mult decit atit dadeau semne de agitatie. Atentie: nu au avut nici o secunda sirena sau goarna, semnale luminoase sau altceva!!! Pina la urma l-au oprit si l-au amendat pentru nepurtarea centurii de siguranta. Abordare de Texas, tata...

Foarte interesant si de remarcat modul de abordare, mod care mi-a mai fost descris de un apropiat al meu care a ramas fara carnet cind acelasi echipaj (cel putin aceeasi masina) a aplicat aceeasi metoda si i-au sustinut sus si tare ca a trecut pe rosu si ca nu opreste la semnalul agentului de circulatie in misiune! Care agent, care misiune??? Folosind metoda aceasta inedita, care vad eu este patent si marca inregistrata (as vrea sa ii vad descrierea in manualele sau procedurile Politiei Rutiere), cind a facut la dreapta iesind de sub pasajul Lujerului pe Timisoara astia l-au claxonat si au incercat sa il puna la "mantinela" fara sirena si fara semnale luminoase (masina aia nici nu are asa ceva) pina aproape de intersectia cu Romancierilor si acolo l-au acostat ca in filme....Texas frate! Seamana daca ma gindesc a desertul si gropile din zona...

Astazi citesc un articol care ma face sa cred ca mai exista speranta. Este vorba despre un bucurestean care a cistigat procesul cu Rutierii care "te iau din mers". Concluzia instantei: radarele acestora "sunt omologate de Biroul de Metrologie Legala NUMAI PENTRU MODUL DE INREGISTRARE STATIONAR"! Cool tata! Cool! Precedentul este creat!

Astept acum si o decizie in care Rutierii sa fie desfiintati si pentru urmatoarele:
- pornirea aparatului RADAR la apropierea masinii vizate, deoarece aparatul nu are timp sa se calibreze;
- folosirea aparatului RADAR pe zone unde nu au ordin de serviciu;
- folosirea radarului din tufisuri sau plantat pe marginea drumului in roaba (Inainte de Cosereni pe drumul spre Buzau);
- folosirea fara avertizare a radarului sau pe zone nemarcate;
- utilizarea "saritorilor platiti" pe trecerea de pietoni;
Si cred ca lista ar mai putea continua....

In orice caz il felicit pe colegul din articolul mentionat. Asta da atitudine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci bucuresti canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata