luni, 21 iunie 2010

...din nou revenire pe pamint

Acum o saptamina am fost, din nou, la Valea Screzii sa vizitez asezamintul unde locuiesc circa 230 de copii aflati in grija unui preot si a mai multor voluntari.

Dupa o campanie de o luna in care am contactat diversi prieteni, amici, firme si chiar necunoscuti am reusit sa string suma necesara pentru a cumpara boilerul pentru apa calda asa cum ne-am propus. Dealungul campaniei mele de stringere de fonduri am avut parte si de dezamagiri si de deziluzii dar ce conteaza cel mai mult este ca am reusit sa string suma respectiva. Si cum lucrurile merg mereu spre mai bine, cu ajutorul unui bun prieten care are o firma de instalatii am obtinut un pret foarte bun de la Romstal pentru acest boiler astfel ca au mai ramas bani. Din banii ramasi vom lua o cadita de dus complet echipata si bateria aferenta + un lavoar si o baterie pentru una din locuintele din asezamint care au nevoie de asa ceva.

Ce am mai dus acolo, patru computere facute de amicul nostru de pe ComputerGames Forum, cu elemente donate de membrii acestui forum si de membrii Club Ford. Au mai ajuns acolo aparate electrice trimise de un forumist ClubFord de la Deva, alimente, hainute, detergent, consumabile de igiena personala, jucarii, vinarom (citiva paleti) donati de un furnizor al nostru.

Cind am ajuns acolo era un pic pustiu. Nu va ginditi la lucruri rele. Era pustiu pentru ca majoritatea copiilor era plecata intr-o excursie obtinuta printr-o sponsorizare. Am vizitat insa alti copii din alte case care nu plecasera pentru ca erau prea mici. Astfel am cunoscut o mama care statea impreuna cu 11 copii intr-o casa .... mama de 11 copii cu virste intre 3 si 10 ani. O fi usor? O fi greu? Mi-a zimbit la intrebare si mi-a zis ca se descurca...

Am mai identificat si alte nevoi ale lor, in afara de cele curente cum ar fi alimente si consumabile pentru igiena, prin faptul ca au citeva cadite de dus care sint deteriorate, baterii de dus care sint foarte vechi si foarte uzate. Am discutat cu un voluntar de acolo si mi-a spus ca a cumparat din banii lui materiale pentru termoizolarea unei case dar ca ar mai trebui bani pentru mina de lucru (circa 4000 de lei).

Colegul meu a facut un inventar al ferestrelor lipsa si apoi a si obtinut o oferta pentru acestea, urmind sa stringa banii pentru a le comanda dupa cum urmeaza: ferestre termopan (am obtinut pretul de productie pentru ele de a un furnizor de-al meu): 6 x 95 eur/buc, 1 x 75 eur, 8 x 60 eur - urgente sint cele 6 mari caci celelalte sint interioare.

Cam astea ar fi citeva vorbe puse intr-o ordine oarecare despre ce s-a intimplat acum o saptamina. Am asteptat sa treaca o saptamina pentru a scapa cumva de sentimentul acela care ma cuprinde cind ajung acolo. Nu am reusit. Sint un pic patetic, ceva mai mult ravasit si ma gindesc cum se poate sa existe oameni carora sa nu le pese ....

Mi-am promis sa mai fac un convoi peste o luna, undeva in jurul jumatatii lunii iulie. Atunci va fi cald acolo, foarte cald. Sigur voi duce niste inghetata acolo pentru ca cineva de acolo m-a rugat sa ii duc o inghetata si sa i-o dau eu cu mina mea....ce o fi vrut sa zica?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend