luni, 7 iunie 2010

...in asteptare

Cum nu am avut nimic mai bun de facut aseara la un moment dat, am dat pe realitatea tv sa vad ce mai zic unii si ce mai elucubreaza altii. Emisiunea lui Tatulici mi-a furat circa 20 de minute din viata si m-a convins ca neuitindu-ma la tv in ultimele zile nu am pierdut nimic.

Bai, a fost atit de tare si de mare gogoasa cu senzationalul reportaj cu camera ascunsa de la intilnirea secreta de la Snagov ....incit am crezut pentru citeva momente ca realitatea tv a fost cumparata de Dan Diaconescu! Cum scriau ei acolo ca au ceva exclusiv, fantastic de la intilnirea secreta si cum au dat ei un interviu, cu camera ascunsa, cu un badigard agramat care le "spunea" ca aia "s-a ratacit" in padure. Dezvaluire de dezvaluire in exclusivitate de exclusivitate!!! Bravo realitateaOtv....!!!

In rest, totul a decurs in tonul pe care l-am invatat de ceva vreme: unii sint prosti si fura, altii sint destepti dar nu au curaj si fiecare mai mult latra decit musca.

Desi ma distram copios, am trecut pe desene animate caci vocile si "arogantele" imi faceau greata si am vrut sa visez frumos. De asta imi place mie ca am telecomanda ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend