luni, 13 decembrie 2010

De 40 de ani....

Acum 40 de ani mama si tata ma aveau pe mine, primul lor copil.

Multa lume zice ca virsta aceasta vine cu niste schimbari mari in comportament si in gindire. Poate este adevarat sau poate nu. Nu am de unde sa stiu caci inca nu a trecut atita vreme ca sa pot sa ma exprim. Ma uit insa in jur si nu vad ca lumea sa se fi schimbat atit de drastic. Aici ma refer la cei care au trecut de 40 ceva mai devreme decit mine. Sau poate sint eu mai indulgent?


Viata e frumoasa si merita traita. De ce sa imi fac eu probleme cind sint destui cei care imi fac ei probleme fara ca eu sa le solicit. Am decis ca pentru o vreme sa nu mai discut politica. Si asta pentru ca am remarcat ca lumea uita destul de repede sau nu au trait momente despre care au aflat de la cei care au uitat.

Pentru mine luna decembrie vine cu multa bucurie dar si cu multa tristete. Motivele de bucurie sint cele traditionale la care se adauga si sarbatorirea zilei mele de nastere in timp ce in dreptul motivelor de tristete pot enumera cei doi amici impuscati in 89, perioada de armata petrecuta in decembrie 89 si citeva momente cind a trebuit sa imi scot masina de sub zapada aruncata de trailerele de deszapezire.

Este evident ca de momentele placute iti aduci mai usor aminte decit de cele neplacute. Asa este structurat creierasul nostru. Dar de aici pina la a uita vremurile grele si momentele de cumpana e distanta foarte mare.

Las toate acestea deoparte si va invit pe toti cei care doriti sa veniti la un Concert caritabil de colinde pentru copiii orfani. Spectacolul, care se va desfasura pe 16 decembrie, de la ora 19:30, la Sala Rapsodia din str. Lipscani, va avea in program grupurile psaltice "Horevma" de la Manastirea Turnu, judetul Prahova, si cel de la Manastirea Diaconesti, judetul Bacau, corul de copii de la Valea Plopului si corul de copii al Parohiei Jieni, judetul Olt.

Sint sigur ca de ziua mea imi pot permite o astfel de atitudine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend