luni, 20 decembrie 2010

Vecina mea ....(2)

Ma intorc cu subiectul zemos si plin de savoare denumit Vecina mea... Pentru cei care nu au citit articolul anterior le spun ca merita sao faca pentru a intra in atmosfera.

Doamna chimista, sa ii spunem Rodica G, de renume mondial s-a intors din concediu de pe unde a fost ea si am crezut ca a venit cu ginduri bune si cu creierii al locul lor. Ete...greseala! Nu este asa. Ea a venit doar pentru ca acolo unde a fost ea nu o mai suportau aia sau pentru ca nu a mai avut bani sa ii plateasca sa o suporte. Si a venit aici in Romania unde toti romanii sint niste timpiti si niste imbecili (ea probabil ca nu e romanca e doar chimista).

Vecina mea este foarte sexy. Ea iese pe hol cu o caciula gri pe cap si cu un halat strins legat in jurul mijocelului de chimista si urla ca ea ii uraste pe toti romanii (mai putin pe chimisti ca aia nu sint romani).

Dar ce s-a intimplat: mi-am montat niste amarite de rafturi in debara. A trebuit sa dau niste gauri in peretii debaralei. Am facut operatiunea simbata intre ora 10.00 si 12.00. Ei bine, Rodica G a luat-o razna: sarea prin casa si urla. Se dadea cu fundul (de chimista) de podea. Si ca sa vedeti ca oamenii astia chiar au forta, si-a pus bocancii in picioare si a inceput sa sara prin casa, atit de tare ca mi-a crapat tencuiala pe tavan.... Cita furie si forta zace in acel om, Si cita frustrare. Rodica cred ca ar trebui sa plece la Sovata caci acolo cred ca se trateaza afectiunile de care sufera ea. In plus, Rodicuta, a sunat si la administrator sa ii spuna ca eu dau gauri in casa sa vina si sa imi dea "na-na".

Ma mir insa ca nu mi-a sunat la usa. Ar fi fost fantastic sa ne vedem. Cred ca o imbratisam pe loc. Vizualizez si acum imaginea: eu in maieu si cu bormasina in mina... ea idilica avind caciula gri indesata pe gulie....ea desfigurata si urlind ...eu plin de transpiratie....ce mai...Casablanca reloaded...

As vrea sa ii spun ca mai am de dat gauri. Si as vrea sa ii spun ca si cind n-oi mai avea de dat gauri tot o sa dau gauri doar de placerea nebuna de a o vedea cu caciula indesata pe tugui si cu fata ravasita .... si asta pentru ca mi-a crapat tavanul....cita furie....

Ar trebui sa fiti fericiti ca nu aveti o vecina ca Rodica G, chimista de renume mondial care scrie in diverse limbi acelasi articol despre electroliza in diverse forme...Eu imi iubesc vecinii. Pe unii pina la moarte.... e atitudinea mea!

2 comentarii:

  1. Pai continua sa faci lucruri care o deranjeaza si se muta ea. O sa se simta ca in strainatate. Ah, chiar, ai putea sa-ncepi sa-i vorbesti in engleza :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. ...he, he ... tu nu stii dar ea scrie despre electrozii in engleza, rusa si franceza...e o poligloa..ba...

    RăspundețiȘtergere

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend