miercuri, 29 iulie 2015

Cugetate. Adinc si nu prea.

1. Cica daca vrei sa fii sef atunci trebuie sa ii calci pe altii in picioare. Gresit. Parerea mea este ca daca ii calci pe altii in picioare va veni si rindul tau ca altii sa te calce in picioare pe tine. In concluzie mai bine devii sef fara sa urmaresti acest lucru sau mai bine nu devii sef.

2. Bunicul meu avea o vorba: merg la medic pentru ca trebuie sa traiasca si el, ma duc la farmacist si imi cumpar medicamentele pentru ca trebuie sa traiasca si el, nu iau medicamentele prescrise pentru ca trebuie sa traiesc si eu. Chestiunea asta este atit de actuala in lumina celor dezvaluite acum de DNA referitor la industria farmaceutica si modul in care se prescriu anumite medicamente, incit ma gindesc ca bunicul meu a fost un vizionar si un avangardist. Multumesc bunicule oriunde te-ai afla acum!

3. Am vazut un muncitor in slapi pe o schela. Apoi am vazut un scuterist in slapi pe un scuter. Amindoi aveau casca. Am inteles ca modul in care mori ti-l alegi singur cu o unica conditie: sa fii incaltat cu slapi!

4. Daca acum 30 de ani cind afara erau 35 de grade eu ma dadeam cu bicicleta sau faceam baie in Cocioc imi dau seama cit de mult am imbatrinit cind ma gindesc ca acum, la aceleasi 35 de grade, ma tem de culoarea galbena sau portocalie iesita de pe buzele unei fufe ce prezinta meteo in chiloti acoperiti cu batista.

5. Fie-mea a vrut sa imi cumpere un magnet de pus pe frigider. Nimic mai normal pina cind am vazut mesajul: daca nu apar mai mult de 3 zile pe Facebook anuntati politia! Mi s-a parut ca vrea sa faca misto de mine dar dupa ce am citit urmatorul magnet pe care scria: Facebookul este ca frigiderul, il deschizi de 4 - 5 ori fara sa ai nimic de luat sau de pus inauntru, am inteles ca mesajul era mult mai adinc. Exista viata si dupa Facebook! Ca si dupa Farmville!

6. Trebuia sa scriu ceva si aici: am un apartament de inchiriat, detalii aici

7. Am un amic dobitoc. Nu stiu cine este dar sper sa imi spuna el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete

atitudine alegeri politica politie ford campanie copii initiativa primar abuz bani etc greva idee orfani primarie Tebea Viena bucuresti carburant gropi iarna presedinte sarbatori vacanta EURO administratie an nou atitudine iluzii banci canal concediu parcare regula revolutie soferi trafic trainer turism vot zapada ajutor calatorii calculatoare case circulatie civilizatie cluburi concert craciun emigrare fitze gunoi idei oameni obisnuinta onoare paracre penibil ploaie respect spital taxe vecina 2012 ANRSC Austria Bon Jovi Brasov Delta Elevetia Goana dupa bani si uciderea sperantei... PMP Project Management RADET ac/dc administratia financiara aeroport afacere amenda amuzament artificii auto b-max biserica blog boicot bucovina campionat capusa capuse cirnati combustibil competitie comunism concurs constructii contrasens curs dezvoltare personala diacritice distractie diverse drumuri dupa bloguri echipa evaziune evenimente examen exempu fericire festival fonduri formator fotbal frumos fun furaciune google hotel parc idiot ilegal impozite impresii inmatriculare auto intilnire iubim 2 roti lansare laser lege leme lucru mall mamaia manuale masini minciuna mobilizare muzica nesimtire nudism olanda oras parfum party plimbare plopi pret primavara proprietate privata protest rabla radar rcs&rds referendum reparatii resemnare rest romania rutiera sanatate scoala scumpire semne serbare sex sfirsit sindicat spam sport strzi talon teama tehnologie televiziune timp liber unu mai vaccin valea screzoo valvoline viata weekend